Masterclass: top skills in klantcommunicatie

Masterclass Effectieve klantcommunicatie:– speciaal voor de financieel adviseur 

Een praktische Masterclass. Laagdrempelig én direct toepasbaar in de adviespraktijk 

Hoe krijg je het vertrouwen van jouw relatie zodat deze met jou wél de informatie deelt die hij niet zomaar met iedereen wil delen? Hoe kan je door goede communicatie de klant helpen niet alleen na te laten denken over de opties die voor hem beschikbaar zijn, maar óók te stimuleren dat hij daadwerkelijk een beslissing neemt?

Communiceren: Wij kunnen het allemaal, maar zonder uitzondering zeggen alle deelnemers aan de masterclass Effectieve klantcommunicatie gegeven door Remko Grijm: “Ik heb tijdens deze trainingen echt veel geleerd: Kan er een vervolg komen?”

De zeven vaardigheden die Remco Grijm met je doorneemt zorgen ervoor dat gesprekken voor jou en voor jouw relatie hierdoor veel meer meerwaarde krijgen, 

Voorbeelden van aspecten die tijdens deze training aan de orde komen

•             Hoe krijg je antwoorden die ertoe doen en het verschil maken?

•             Hoe trek je het gesprek met jouw klant (weer) open?

•             Hoe creëer je ambassadeurs zonder de getallen?

In deze masterclass dus geen financiële inhoud. Wél 100% aandacht voor bruikbare lering, handvatten en inzichten in effectieve communicatie. Interactief met oefeningen en vooral zelf ervaren

Deze masterclass werd door eerdere deelnemers met een 9,6 beoordeeld

 

 

Remco Grijm

Heb je vragen over onze opleidingen of lukt aanmelden niet?
Wij helpen je graag verder!

Neem contact op met onze afdeling Opleidingen.
Wij zijn bereikbaar op 033-258 04 60 of per mail via opleidingen@dfobv.nl